Поширені питання

Я забув пароль для входу в особистий кабінет, що робити?

Для відновлення пароля, скористайтеся функцією «Відновити пароль»: https://partners.easypay.ua/restorepassword

Чи можна видалити акаунт в EasyPay?

Видалити аккаунт можна в особистому кабінеті в розділі «Налаштування», вибравши підпункт «Видалення». Зверніть увагу, що вся історія платежів, шаблони, регулярні платежі, бонуси не підлягають відновленню.

Де переглянути комісію, яка буде зніматися при оплаті послуги?

Комісія по кожному сервісу індивідуальна і може коливатися в залежності від суми, на яку буде здійснений платіж. Для перегляду комісії виберіть цікаву для Вас послугу, введіть номер рахунку, суму і виберіть інструмент оплати. Перед натисканням кнопки "Оплатити" буде вказана комісія.

Як відписатися від email-розсилки?

Щоб відписатися від розсилки, необхідно увійти в особистий кабінет на вкладку «Налаштування». Вибрати пункт «Додатково» і прибрати галочку з «вигідні пропозиції EasyPay», натиснути кнопку зберегти.

Які переваги в порівнянні з іншими платіжними системами?

EasyPay працює з реальними грошима, а не умовними електронними одиницями або іншими віртуальними знаками. EasyPay безпечна платіжна система для роботи з платіжними картами, що підтверджується результатами аудиту на відповідність стандартам інформаційної безпеки PCI DSS. EasyPay працює у відповідність до законодавства України. Подивитися сертифікати і нагороди.

Що таке CVV2 / CVС2 код?

Код CVC2 і CVV2 - це 3-х значний код безпеки, який знаходиться на зворотному боці Вашої банківської карти Visa / MasterCard (три останні цифри). З метою безпеки введення CVV2-коду проводиться за допомогою екранної клавіатури.

Що таке 3-D Secure?

3-D Secure Verified by Visa або MasterCard SecureCode - це протокол обробки Інтернет-транзакцій, розроблений і схвалений МПС Visa і MasterCard. Він призначений для забезпечення безпеки Інтернет платежів, що виконуються з використанням кредитних або дебетових карт.

Я зіткнувся з шахрайством, мої дії?

Необхідно терміново написати заяву в правоохоронні органи (обов'язково збережіть талон-повідомлення) та зверніться в нашу службу підтримки [email protected], 0 800 60 30 03.

Що робити, якщо я припустився помилки при оплаті?

Якщо платіж проведений успішно, зверніться в службу підтримки свого провайдера і уточніть можливість корекції платежу. За додатковими консультаціями Ви можете звертатися на гарячу лінію нашої служби підтримки (див. Контакти).

Платіж відображається як успішний, але гроші до сих пір не надійшли. Що робити?

Після надходження грошей потрібен час, щоб зарахувати їх на ваш рахунок. Сума за більшістю послуг зараховується від 15 хвилин до 6-ти годин. Більш детальну консультацію Вам зможуть надати в нашу службу підтримки (див. Контакти).

Чи зобов'язана компанія (платіжний сервіс) повідомляти платників про зміну зовнішньої комісії з сервісів?

Зовнішня комісія для кожного сервісу індивідуальна, але не перевищує встановленого ліміту згідно Правил платіжної системи. Для перегляду комісії, необхідно вибрати потрібну послугу, ввести номер рахунку, суму і вибрати інструмент оплати. Перед скоєнням факту оплати, а саме до натискання кнопки "Оплатити", буде вказано розмір комісії.