Як зареєструватися в EasyPay

На сайті EasyPay реєстрація відбувається менше ніж за хвилину. Для створення облікового запису необхідно мінімум інформації. Пройшовши цю просту і швидку процедуру, ви зможете заощаджувати на комісії, брати участь в бонусних програмах та керувати платежами через особистий кабінет.

Що треба для реєстрації

  1. Номер мобільного телефону.
  2. Пароль, що містить не менше 8 символів (зокрема: цифри, великі та малі літери).
  3. Код підтвердження, що надійде в смс.
  4. Після введення цих даних можна буде додати електронну пошту для отримання чеків.

Як покроково зареєструватися в системі EasyPay

  1. Перейти до створення облікового запису можна з будь-якої сторінки сайту easypay.ua. Кнопка «Реєстрація» розташована в правому верхньому кутку.
  2. Вказуємо номер телефону і пароль. Ці дані будуть використовуватися для входу в обліковий запис. Потім натискаємо «Зареєструватися».
  3. Після цього на ваш телефон буде надісланий код підтвердження. Введіть його у відповідному рядку. Це дозволить нам переконатися, що операцію здійснюєте саме ви, а не зловмисник, який отримав доступ до ваших особистих даних.
  4. Клікнувши «Увійти», ви завершите процедуру реєстрації й опинитеся в особистому кабінеті. Тут можна додати email, на який будуть приходити чеки, вказати ім'я, прізвище та поштову адресу на випадок, якщо вам знадобляться оригінали квитанцій. Це можна зробити в розділі «Налаштування профілю».
Пізніше реєстраційні дані можна буде змінити. Послідовність така:
  1. переходимо на вкладку «Налаштування облікового запису»;
  2. натискаємо «Змінити»;
  3. вводимо новий номер телефону та/або email;
  4. натискаємо «Зберегти» і чекаємо смс з паролем;
  5. вводимо отриманий код, і інформація оновлюється.
Якщо ви міняєте електронну адресу, потрібно буде зробити додатковий крок – перейти за посиланням, відправленим на новий email.

Якщо ви загубили свій мобільний і не можете підтвердити зміни, зверніться до служби підтримки: call-center@easypay.ua. Лист повинен містити наступний текст:
«Прошу змінити email (телефон) зі старого (____) на новий (_____) в зв'язку з (назвати причину)».
Також необхідно вказати:
  • № віртуального гаманця;
  • дату реєстрації;
  • три останні успішні операції;
  • старий та новий номер телефону (email).

Переваги реєстрації

  1. Платежі без кредитних карток і комісій – за допомогою електронного гаманця.
  2. Оплата послуг карткою Fishka з нарахуванням бонусних балів.
  3. Розрахунки за шаблонами – без повторного введення банківських реквізитів.
  4. Доступ до історії транзакцій.
  5. Створення автоматичних платежів.
Тепер ви знаєте, як зареєструватися в EasyPay, і розумієте, навіщо це потрібно. Залишається тільки створити акаунт і відкрити для себе всі переваги сервісу. Ласкаво просимо на EasyPay!