Умови програми Фішка: як нараховуються бали

Учасники програми лояльності отримують бонуси, купуючи товари в онлайн-магазинах та/або у компаній-партнерів. Накопичені бонуси можна витрачати на товари та знижки у партнерів Фішка. Як використати бали для оплати послуг? Де можна перевірити бонусний рахунок? Відповіді читайте в цій статті.

За що отримують бали в системі EasyPay?

Бонуси нараховуються за оплату послуг з логотипом Fishka.

Категорія

Зарахування балів, 

% від суми

Комунальні платежі, інтернет, ТБ0,5-1
Таксі0,5-1
Погашення кредиту в «Райффайзен Банку Аваль»0,5
Транспортні квитки, ломбарди, хостинг, благодійність1-0,5

 

Програма не поширюється на перекази за реквізитами, а також послуги з розділів «Мобільний зв'язок», «Банки та фінансові послуги».

Бонусний рахунок Фішка: як перевірити бали

Переглянути баланс можна в мобільному додатку Fishka або на сайті myfishka.com. Для цього необхідно:

  • натиснути на кнопку входу до облікового запису;
  • ввести номер картки, телефон або адресу електронної пошти і авторизуватися за пароля;
  • скористатися персональним кабінетом Фішка: перевірити бали допоможе меню, яке відкриється автоматично. Тут також можна подивитися історію транзакцій, змінити особисті дані, переглянути пропозиції й обрати нагороди.

Крім того, баланс відображається в чеках, які видають партнери програми лояльності, а також в особистому кабінеті користувача Ізіпей. Якщо ви зареєстрували або додали картку Фішка, бали можна переглянути в розділі «Програма лояльності Fishka».

Як витрачати бали Фішка на easypay.ua?

Використовуйте їх для оплати послуг, позначених відповідним маркером. Списання бонусів відбувається з комісією від 8% до 10% від суми транзакції. Ліміт на зняття коштів – 1000 грн. балами на місяць.
Карткою Fishka можна розраховуватися за комунальні платежі, квитки, інтернет, ТБ, страхування, таксі, хостинг та інші послуги. Відповідна опція з'являється при виборі способу оплати.
Як іще можна використати бали, читайте на myfishka.com. Обирайте товари з каталогу, отримуйте знижки в інших партнерів, повертайте гроші, витрачені в інтернет-магазинах – користуйтесь всіма перевагами програми Fishka, перевіряючи бали будь-яким з описаних способів.

Якщо у вас залишилися питання, зверніться до нашого кол-центру або на безкоштовну гарячу лінію: 0 800 505 118. Фахівці служби підтримки нададуть більш детальну інформацію про умови програми, пояснять, як отримати бали Fishka в інших партнерів.