Поширені питання

Помилка при відправці переказу, гроші не відправляються

  • Перевірте, чи достатньо у вас коштів для здійснення переказу на вказану суму
  • Перевірте правильність введення номера карти, терміну її дії і коду CVV. Будьте уважні при підтвердженні операції за допомогою перевірочного одноразового паролю (технологія 3D Secure*), який відправляє вам банк для ідентифікації автентичності власника картки.

Більше про 3D Secure читайте в нашому блозі тут.

Гроші відправились, але не надійшли отримувачу

У більшості випадків терміни виконання операції з переказу грошей займають не більше хвилини. Однак іноді така операція може затягнутися на години і навіть дні.
Насамперед:

  • переконайтеся, що ви вказали коректні дані одержувача. У разі, якщо трапилася помилка в найкоротші терміни зверніться до свого банку за подальшими інструкціями. За додатковою консультацією ви можете звернутися на гарячу лінію нашої служби підтримки.
  • якщо дані одержувача правильні, проявіть терпіння, можливі різні причини затримки з відправкою грошових коштів, наприклад, в системі утворилася так звана "черга" і потрібен час для проведення операції
  • якщо пройшло кілька днів після відправки, але гроші не надійшли на рахунок одержувача, зверніться в контакт-центр.